THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, October 8, 2009

此刻,你心里想起谁。。。?

Once in a blue moon, wanted to add a Chinese wording post into my blog. I'm not in a good shape now so I will not translate this post, maybe next time.



此刻,你心里想起谁。。。?
是的,很熟悉对吧!这是一首来之我最仰慕以及崇拜的偶像,王力宏的曲子。
其实, 跟我的心情没什么关联。只是,我真的在想。。。
此刻,他的心里想起谁。昨晚也一样,很难入眠。心里的感觉像是柠檬的味道一样,酸溜溜的。。。
大约在床上翻来翻去了两个小时才
入梦乡。
真的很难入睡的我却又在睡醒之前梦见了他。
是他把我叫醒,我很想继续梦见他但我无法再进入同一个梦里面。就这样,心也是和昨夜一样酸溜溜的。。。
生气的狠狠的赏了自己一个耳光! 讨厌自己为什么忘不了他,对他又爱又不能爱。。。
我也突然发烧了,有那么巧合吗?! >.>
在这时。。。他在MSN里出现了,而且还和我谈起话来。
这。。。这
什么嘛~ 我的心也就这样忐忑不定了一整天。。。 T.T
说真的,明知道不可能就别勉强。。。 我也很坚持的,专注于自己的忙碌。。。
那又怎样!他还不是在我的脑子里面阴魂不散!
我真的越来越讨厌自己,为什么为了他弄得自己一整天没好好的过。。。>.>
拜托,别来烦我了啦~ 我想自己一个人好好的过。。。
不过还是自己的错,因为啊~是自己想得太多。。。 xD

Photobucket

3 Raspberries <3:

Henry Tan said...

if you really want to forget him, try to stop all the contact with him. =)

jia you ba! you will make it.

Samantha Janey said...

Thank you^^ It's what I intend to do =)

FreeZtyle said...

yj here:
jus treat everything normal
the more u trying to forget him,the deeper u will fell into
actually, i fell into same situation like u(mayb not)
but my situation is, she got bf...
haiz
my life start to ruins
sumthing inside the heart has died

Music Player

Powered By Blogger